Známy bratislavský biznis hotel NH Bratislava Gate One je obľúbený nielen kvôli polohe v obchodnej štvrti v Ružinove neďaleko letiska, ale najmä vďaka kvalite služieb. Klienti majú k dispozícii 10 konferenčných miestností s najmodernejšou technikou, s vysokou flexibilitou usporiadania a denným svetlom, pričom maximálna kapacita je až 600 osôb. Minulý rok bol úspešne dokončený projekt kompletnej výmeny audio-vizuálnej technológie vo všetkých kongresových miestnostiach. Hotel svojim klientom ponúka špičkové laserové projektory renomovanej značky NEC.
„Vzhľadom k výnimočnej situácií s pandémiou coronaviru Covid-19, ktorú zažívame po celom svete, a za účelom splnenia nových medzinárodných opatrení v oblasti bezpečnosti a fyzického dištancovania zaviedol náš hotel nové protokoly pod značkou „Feel Safe at NH“.
Naše poskytované služby sme zmenili tak, aby bola zaručená bezpečnosť pobytu a priebeh eventu. Kapacity a usporiadanie našich zasadacích miestností boli aktualizované a bola vytvorená nová gastronomická ponuka, ktorá se prispôsobuje novým požiadavkám.“
hovorí riaditeľ hotela Jiří Kotulán.
Opatrenia
ZVÝŠENÝ DÔRAZ NA ČISTOTU A DEZINFEKCIU KONGRESOVÝCH PRIESTOROV
- Inšpirované lekárskymi postupmi, certifikované SGS a zosúladené s požiadavkami WHO a Úradu verejného zdravotníctva
NOVÉ PRAVIDLÁ PRE JEDNOTLIVÉ TYPY SEDENÍ
- Garantujeme dodržanie doporučeného bezpečného odstupu medzi jednotlivými účastníkmi konferencie
NOVÉ TECHNOLÓGIE & INOVÁCIE
- Zdokonalené digitálne a technologické služby na zaistenie bezpečnosti a zavádzanie nových služieb na uľahčenie hybridných stretnutí.
ZLEPŠENIE KOMUNIKAČNÝCH PROCESOV
- Jasná, konzistentná a posilnená komunikácia so zákazníkmi o nových protokoloch v oblasti zdravotnej a hygienickej bezpečnosti prostredníctvom rôznych kanálov, a to v digitálnej forme ako aj fyzicky v mieste konania stretnutia
PARTNERSKÉ SUBDODÁVATEĽSKÉ SPOLOČNOSTI PRE ZVÝŠENIE BEZPEČNOSTI SLUŽIEB
- Spolupráca iba s vybranými, rovnako zmýšľajúcimi dodávateľmi a partnermi, ktorí implementovali bezpečnostné protokoly a rešpektujú naše protokoly počas pobytu v hoteli.
NOVÉ BEZPEČNOSTNÉ PROTOKOLY PRE ÚČASTNÍKOV KONFERENCIÍ
- Dávkovače dezinfekčných prostriedkov na ruky dostupné pri každom hlavnom vchode/východe a nové protokoly, aby sa zabránilo koncentrácii osôb na jednom mieste.
NOVÉ KONCEPTY V OBLASTI FOOD & BEVERAGE
- Nová kreatívna ponuka pre F&B služby s ohľadom na bezpečnosť všetkých procesov:od individuálne udržateľných možností, asistovaných bufetov po kávové prestávky so sebou
PORADENSKÉ SLUŽBY PRE VÝBER MIESTA KONANIA KONFERENCIE
- Poradenské služby podľa miesta konania konferencie a v súlade s kritériami otvoreného priestoru, ako aj s miestnymi zdravotnými a cestovnými predpismi.
ZAŠKOLENÝ A ZODPOVEDNÝ HOTELOVÝ PERSONÁL
- Vyškolený hotelový personál, ktorý spĺňa všetky zákonné požiadavky.
ZVÝŠENÁ ÚDRŽBA A TECHNICKÁ PODPORA
- Preverené a zvýšené protokoly v oblasti kúrenia, vetrania a klimatizácie a protokoly technickej údržby v najkritickejších kongresových oblastiach.